Monday, October 12, 2009

Synnip2ev











7. oktoobri hommikul magasin ma kaua ning kui ma 2rkasin oli mind spetsiaalne hommikus88k juba ootamas. Me olime selle Marwiniga eelmisel 88l peaaegu valmis teinud, kuna polnud und ja koos tuleb meil s88gitegemine paremini v2lja.
P2rast hommikueinet, mille sisu j22b saladuseks, hakkasin ma end vakmis s2ttima. Selga sain tumelilla kleidi ja sinna juurde endale synnip2evaks ostetud kingad, mille kontsad on mu elu k6rgeimad :) Kui olin valmis, l2ksime Marwiniga kirikusse, et kogeda vaikusehetke palve ja j2relevaatamisega mu lyhikesele kuid syndmusterohkele elule.
Seal tyhjas ja suures, kuid soojas ja linnulauluga ymbritsetud kirikus ma m6istsin, et olen j6udnud vahepeatusesse. Yheksateistkymne aastaga olen leidnud k6ik, mida eluks vaja - elu m6tte ja missiooni, 6nne ja armastuse - nyyd tuleb vaid elada. Otsimise ajad on m66das, rahu ja r66m on minuga. Olen 6nnelik, et suutsin j6uda sellesse punkti oma elus nii lyhikese ajaga, olen t2nulik k6igile, kes mind aitasid. Ait2h.

L6unatasime me pidulikult minu kulul yhes armsas restoranis. K6ik meie praegused Bahay Kalipay elanikud olid kohal - mina, Marwin, Zaldy ja uued liikmed Christina ja Peter. Christina on kunstnik S'veitsist, kes peatub meil oma kuu aega ning Peter on inglise h2rrasmees, kes aitab kogukonda rahastamisega ning plaanib j22da Puertosse oma elup2evade l6puni, nautima ja puhkama.
P2rast l6unas88ki l2ksid teised linna peale ning me Marwiniga koju puhkama, et olla 6htuseks peoks v2rsked. Ja pidu tuligi - suurejooneline ja r66mus. Alustasime suure s88minguga, millele lisas vyrtsi s'okolaadikook ja pudel kohalikku veini ning muidugi yheksateist kyynalt. Kui k6hud t2is, n2od naerused ja silmad s2ravad, hakkasime tantsima. Tantsisime kuni jaksasime ja siis j2rgnesid unen2od....

Igati ideaalne synnip2ev ja kordumatu oma seltskonna ja keskkonna poolest.
Ei pea vist kordama, et olen endiselt 6nnelik, rahul ja t2nulik, et elu n6nda imeline on.

Naeratus teie sydamesse, kes minuga m6tetes on.
S2rasilmi!

No comments:

Post a Comment