Thursday, August 16, 2012

"Update"

Tervist!

Pole m6nda aega juba siia tunnistusi andnud... :) Olen olnud vahel interneti-kauge, vahel lihtsalt tegelenud sisetormide vaigistamise-seedimisega.

Yhes6naga - tuleme Timiga m6ne p2eva p2rast Eestisse tagasi. Miks?
P6hiliselt sellep2rast, et m6istsin, et elu on igal pool sama kerge-raske ja kui ma otsustan ennast n8 yles t88tama hakata, siis teen seda parem koduses Eestis kui v66ral maal, kus palav kah kogu aeg :) Armastan meie Eestis v2ga ja usun, et seal elamine on kogu seda pingutust v22rt. Tim paistab olevat igal pool 6nnelik, aga ma ei taha ka, et ta liialt siinse eluolu ja inimestega harjuks, sest muidu v6ib seda k6ike igatsema hakata. Praegu on hea aeg tulla ka, sest pole veel nii kylm ja Tim on imikupiletile sobiv kandidaat veel :) J6uan veel ylikooliga ka j2tkata. Ja Tim on vahepeal k6vasti arenenud - ikkagi ilma n2inud - ja on ehk valmis lasteaeda oma tarkusi jagama minema..
Paljud v2ljakutsed on meil veel ees ja v6tan nad r66muga vastu. Peaasi, et olen kodus omade - Teie -  keskel.

Vahepeal kylastasime minu armastatud Palawani ja Bahay Kalipayd. M6nus 2ratundmine ja inspiratsiooni annus.. Ehk teinekord kirjutan pikemalt.

Olge tublid
Varsti n2eme

Loodan, et Eesti veed on veel pisut soojad. Ma pole siin 6ieti ujuma saanudki...

No comments:

Post a Comment