Sunday, August 23, 2009

Igap2evasus

2rkan hommikuses kuumuses, pesen,kuigi olen kohe j2lle higine, joon puhastavat hommikujooki, mis segatud kokku kohalikuks laimist, kuumast veest ja soolast. J2rgneb meditatsioon, siis hommikueine. P2rast v6ib taas heita magama, lugeda, v6ib minna linna peale. Millalgi on l6una, s88me nagu hommikuks ja 6htukski v2rskeid puu- ja aedvilju, kookosp2hkleid ja muud niisugust. Hiljem vedeleme taas niisama. Kui p2ike loojub ja l2heb jahedamaks, mediteerime taas.
K6ik on vabas voolavuses, saadetuna kuumusest, puhastuvas kehas.

...
Olen Filipiinidel

5 comments:

  1. Mu kallis õde, hea teada, et kõik korras. Ema palus inglitelt mingit teadet su kohta ja nägi unes, et sa saatsid talle meili, et oled kohal ja kõik on korras.

    Tänan, inglid. Hoolitsegu nad su eest.

    ReplyDelete
  2. appi, kui äge. ma olen kadedusest nii roheline.
    nüüd ootan põnevusega järgnevaid postitusi, blogitüdruk. lõbutse hästi!

    ReplyDelete
  3. Saskia, nii vahva, et Sul selline võimalus on! Ma loodan tõesti, et Sa oled väga-väga õnnelik!
    Päikest, Liisa R

    ReplyDelete
  4. Ohjee,
    puhastus, valgus ja v2rskus! Su puhkamine puhkab ka teisi.
    Ait2h ja head allumist hetkisse!

    ReplyDelete
  5. ma loen ka et sa Filipiinide, palju jõudu, jaksu ja julgust sulle:)

    ReplyDelete